دستگاه کوچک کننده بینی چیست

آیا استفاده از دستگاه های کوچک کننده بینی توصیه می شود ؟

آیا استفاده از دستگاه های کوچک کننده بینی توصیه می‌شود؟
این سوال امروزه با توجه به تبلیغاتی که در زمینه این دستگاه ها انجام می شود بسیار پرسیده می‌شود در ادامه با ما همراه باشید تا دکتر شیرازی جراح بینی پاسخ این سوال را بیان کنند.
در بازارهای داخلی تبلیغات گسترده ای در زمینه دستگاه کوچک الکتریکی کوچک کردن بینی، چسب کوچک کردن بینی، کرم کوچک کردن بینی و… ارائه شده است، در خصوص این موارد باید چند نکته را در نظر گرفت.

1-  در خصوص این دستگاه ها هیچ گونه مقاله معتبر علمی ارائه نشده است، هم چنین هیچ نهاد پزشکی و علمی کاربرد این دستگاه ها را تایید نکرده است.
2-  بدیل عدم نظارت قانونی در شبکه های ماهواره ای این دستگاه ها صرفا جهت بدست آوردن سود آوری و بدون هیچ گونه تاییدیه علمی است بلکه اشخاص سود جود با تبلیغ این دستگاه ها به فکر سود آوری خود هستند، این دستگاه ها علاوه بر تقلبی بودن هیچ بازدهی مثبتی مبنی بر تغییر بینی ندارند.
3-  جراحی بینی تنها راه حل درمان مشکلات بینی و ایجاد تغییرات زیبایی بینی می باشد.

گیف جراحی بینی


دکتر شیرازی جراح بینی به تمامی عزیزانی که در خصوص صحت کاربرد این دستگاه ها سوال می کنند بیان می کند که به هیچ عنوان گول این تبلیغات را نخورده وبرای انجام جراحی بینی خود نزد جراح بینی بروند که دارای تبحر و تخصص در انجام جراحی بینی است تا از نتیجه جراحی بینی خود نهایت رضایت را داشته باشند.
چسب زدن به بینی یکی از نکاتی است که اشخاص پس از جراحی بینی باید انجام دهند تا تورم ها بینی سریع تر درمان شود .
شما عزیزان برای مشاهده روش صحیح چسب زدن به بینی می توانید به فیلم چسب زدن بینی مراجعه نمایید .

اینستاگرام دکتر شیرازی
مطالب مرتبط

جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *