تزریق بوتاکس به پیشانی

تعداد دفعات مجاز برای تزریق بوتاکس

تعداد دفعات مجاز برای تزریق بوتاکس

بوتاکس یک سم برای از بین بردن چین و چروک روی پوست است . با تزریق این ماده در زیر پوست می توان عضله های این منطقه را فلج کرد و مانع از اخم کردن های بسیار زیاد و ایجاد چین و چروک بر روی پوست شد .
بوتاکس می تواند تاثیرات به سزایی در روند زیبایی افراد داشته باشد و به عنوان یک ماده ی مفید برای جوانسازی مورد استفاده ی بسیاری از افراد قرار می گیرد .
توجه داشته باشید که تزریق ماده بوتاکس باید مرغوب و استاندارد باشد .
تزریق بوتاکس
بوتاکس منقضی عوارض بی شماری در پی دارد که می تواندباعث افتادگی پلک ها و یا ایجاد تورم ها و کبودی بشود .
بروز عفونت و واکنش های پوستی در مصرف بوتاکس های غیر استاندارد از عوارض های آن است. باید دقت داشته باشید که بوتاکس اصل و استاندارد باشد، همچنین بوتاکس باید محصول درجه یک باشد.
اگر بوتاکس از نوع نا مرغوب و قلابی باشد و جنس های درجه سه بازار باشد ممکن است بعد از 4 یا 5 بار مصرف بیمار را دچار عوارض نادری بنماید . البته اگر بوتاکس و معتبر باشد محدودیتی در تعداد دفعات نداشته و مشکلی برای فرد به وجود نخواهد آورد.
مراجعه به یک مرکز معتبر و کلینیک بهداشتی می تواند تا حد بسیاری از نگرانی های شما بکاهد لازم است که پزشک اقدامات لازم برای قبل و بعد از تزریق بوتاکس را به شما یاد آوری نماید و در حضور خودتان بوتاکس را باز و تزریق نماید.
ممکن است بوتاکس های نامرغوب چینی برای شما تزریق شود و بعد از 4 یا 5 بار تزریق مشاهده خواهند کرد که در صورت بوتاکس های مرغوب هم پوست واکنش نشان می دهد .
توجه به این موضوع بسیار مهم است و باید به مرکزی مراجعه کنید که از بوتاکس های مرغوب کانادایی و درجه یک چینی برای شما استفاده می کنند.

مزایای بوتاکس

بوتاکس برای افرادی مناسب است که در اثر بالا رفتن سن و با تغییرات فیزیکی صورت، پوست آنها دچار چین و چروک شده است .
معمولا عمیق ترین چین ها در ناحیه بین دو ابرو دیده می شود و از طرفی نیز خطوط اخم و خنده عضلاتی هستند که شما مدام برای حرف زدن یا خندیدن و بیان حالات به شدت از آنها استفاده می کنید .
چین و چروک ها در ابتدا بسیار سطحی بوده و تنها زمانی که اخم می کنید و یا می خندید به چشم می آیند. اما بعد از مدتی شاهد این مساله خواهید بود که حتی در حالت هایی که چهره ی شما ریلکس است و دچار واکنش خاصی نشده ، شما اخم کرده به نظر می رسید .
در چنین حالتی چروک های شما عمقی می شوند و درمان آنها زمان بر خواهد بود .
بوتاکس از وارد شدن پوست به این مرحله جلوگیری می کند و چین و چروک های سطحی را به کلی از بین می برد . بعد از تزریق بوتاکس انتظار داشته باشید که چروک های عمیق در مدت زمان بیشتری از بین بروند .
 

بوتاکس مانع اخم کردن نمی شود :

بسیاری از افراد بر این باور هستند که بعد از تزریق بوتاکس به هیچ عنوان نمی توانند اخم کنند. بوتاکس مانع اخم کردن نمی شود ولی از اخم های غیر ارادی که به صورت عادت در فرد ریشه می کند جلوگیری می نماید و در نتیجه مانع عمیق شدن چروک قسمت های تزریق شده می شود .

ماندگاری بوتاکس :

بوتاکس ها ماندگاری دائم ندارند اما عمر آنها کوتاه هم نیست، از زمانی که بوتاکس را تزریق می کنید تاثیرات ان را به خوبی مشاهده خواهید کرد و این تغییرات در طول دو هفته به صورت کامل نمایان خواهند شد .
عمر اثر بوتاکس 4 ماه تا یک سال خواهد بود و البته جنس پوست و نوع بوتاکس نیز در این مقوله تاثیر فراوانی می گذارد .
 

با تشکر مدیریت سایت دکتر شیرازی

 

مطالب مرتبط

جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *