راینوپلاستی بدون جراحی

راینوپلاستی بدون جراحی

از پرکننده ها یا فیلرها جهت از بین بردن چین و چروک عمیق صورت استفاده می شود، استفاده از پرکننده ها همچنین برای افزایش حجم لب ها و اگر اختلالی در ظاهر بینی وجود داشته باشد، استفاده می شود.
به طور کلی فیلر ها (پرکننده ها) به دو دسته تقسیم می شوند :

  • چربی
  • ژل ها

چربی

در این روش مقداری از چربی بدن را از نواحی مانند ران یا شکم برداشته و پس از فرآوری به نواحی که مورد نیاز است تزریق می گردد ، که می توان چین وچروک را از بین برد و لبها را برجسته نمود.
از مزیت های چربی این می باشد که از بافت طبیعی خود بیمار استفاده شود در نتیجه میزان عفونت و احتمال واکنش بدن را از بین خواهد برد. تزریق چربی یک روش موقتی است و بیمار ممکن است چند بار نیاز به تزریق چربی داشته باشد.
dr-shirazi

ژل ها

ژل ها دارای نوع های مختلفی می باشند و بسته به میزانی که مورد نیاز است جهت تراکم مولکولی برای از بین بردن چین و چروک کم و پرعمق ،افزایش حجم لب، از بین بردن خط خنده و شکل دادن به بینی و افزایش حجم گونه مورد استفاده قرار می گیرد .
از موارد استفاده ژل ها در زمینه زیبایی بینی می باشد، در اشخاصی که به دلیل برخی از شرایط قابلیت انجام جراحی بینی را ندارد می توان با استفاده از ژل ها شکل دهی بینی را انجام داد ، استفاده از این روش تغییرات مطلوبی را ایجاد می کند و میزان ماندگاری آن به طور حدودی 9 ماه خواهد بود .
از جمله مواردی را که با تزریق ژل می توان انجام داد پر کردن ریشه بینی می باشد و می توان پشت بینی را تا حدی صاف نمود و به بخش برجستگی بینی اضافه کرد، اگر بیماری با شکستگی بینی مواجه شده باشد و به سبب این شکستگی فرو رفتگی در یک بخش از استخوان بینی ایجاد شده باشد با تزریق ژل می توان به پر کردن آن و رفع مشکل پرداخت، به روش استفاده از ژل جهت رفع ایرادات بینی به شکل موقت در اصلاح راینوپلاستی بدون جراحی گفته می شود.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر شیرازی

مطالب مرتبط

جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *