ورم و التهاب بعد از عمل بینی

ورم و التهاب بعد از عمل بینی امری طبیعیست ، این تورم از زمان عمل شروع خواهد شد و به نسبت نوع بینی حتی تا دو سال هم ممکن است ادامه یابد. البته اوج  تورم بینی در دو هفته اول بوده و بتدریج فروکش میکند. تورم در بینیهای گوشتی طولانی تر است. این تورم در مقاطع مختلف پس از عمل ممکن است کمتر و یا بیشتر شود. مثلا در ابتدای صبح معمولا تورم بیشتر است که بتدریج کمتر میشود و یا در بانوان در زمان قاعدگی. توصیه میشود در ۲۴ ساعت اول برای کم شدن کبودی و تورم از کیسه یخ روی گونه ها و پیشانی استفاده شود. همچنین در زمان استراحت سر مقداری از بقیه بدن بالاتر باشد. مصرف زیاد نمک و همچنین قرار گرفتن در زیر نور آفتاب موجب افزایش ورم میشود.

ورم و التهاب بعد از عمل بینی

استعمال دخانیات همچون سیگار و قلیان موجب افزایش تورم و توصیه به پرهیز از آن میشود.

پمادهای آنتی بیوتیک و نیز پمادهای ضد التهاب باعث کاهش تورم در محل برش پوست خواهد شد.

تا دو هفته اول چسب بینی کمک به فرم دهی بینی خواهد کرد و بعد از آن باعث کاهش ورم و التهاب بینی بعد از عمل زیبایی بینی خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت بین های گوشتی و بینی های استخوانی ، نتیجه عکس قبل و بعد از عمل  زیبایی میتوانید صفحات ذیل را مشاهده فرمایید.

نتایج عمل بینی گوشتی و یا استخوانی

سوالات رایج در زمینه عمل زیبایی بینی

بیهوشی جراحی بینی

انتخاب جراح بینی

عمل بینی دکتر شیرازی

داروهای تجویز شده از طرف پزشک خود را بر اساس نسخه به موقع و سر ساعت مصرف نمایید. که شامل کپسول های آنتی بیوتیک و قرص های مسکن جهت کاهش درد ، قرص های سرماخوردگی و قطره بینی جهت جلوگیری از آبریزش بینی و آمپول دگزا متازون جهت از بین بردن تورم بینی صورت میباشد .