جراحی افتادگی بینی عقابی

جراحی قوز بینی

جراحی قوز بینی برای برطرف کردن برآمدگی یا قوز روی بینی می باشد. رفع این برآمدگی در شکل بینی و زیبایی صورت موثر می باشد. منشا این قوز مربوط به استخوان و غضروفی است که در پشت بینی قرار دارد. جراح قبل از انجام عمل به بررسی آناتومی بینی از زوایای مختلف می پردازد و در صورتی که درست تشخیص دهد نتایج خوبی از جراحی به دست می آید.

گیف جراحی بینی

موارد مورد بررسی در جراحی قوز بینی

1. جراح بینی علاوه بر اینکه به بینی و قوز آن توجه می کند به اجزای صورت نیز توجه می کند و میزان تناسب آن را بینی در نظر می گیرد.
2. اندازه قوز بینی از جمله مواردی است که جراح در بررسی های خود به آن توجه می کند. اندازه این برآمدگی در بین افراد مختلف می باشد .
3. در برخی موارد تغییر شکل سایر قسمتهای بینی قوس موجود در آن را از بین می برد و نیازی به جراحی قوز بینی نیست.
تشخیص قوز بینی
1. در ابتدا پزشک بینی و صورت فرد را مورد معاینه قرار می دهد. جهت بررسی دقیق تر از رادیولوژی برای عکس گرفتن از بینی استفاده می شود.
2. پزشک به علت قوز بینی می پردازد. معمولا به دلیل بزرگ شدن استخوان و تیغه پشتی بینی این قوز به وجود می آید.
3. در این بررسی حتما باید جراح به سر و پایه بینی توجه شود زیرا در نتیجه جراحی بسیار مهم می باشد .
4. وضعیت مخروط و تیغه بینی از طریق معاینه داخل بینی از موارد ضروری است که پزشک باید در بررسی های خود بدان توجه می کند. زیرا وجود ناهنجاری در تیغه بینی در جراحی اصلاح قوز تاثیر گذار است.

مشاوره عمل بینی قوز دار

اگر بینی شما دارای قوز است و نمی دانید که انجام جراحی بینی برایتان ضروری است یا خیر، در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد کنید تا در کمتر از 6 ساعت با شما تماس بگیریم و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره موبایل شما
شماره موبایل شما ارسال شد. منتظر تماس ما باشید.
دوباره امتحان کنید

جراحی قوز بینی

در این جراحی معمولا با کاستن از اندازه بینی قوز آن برطرف می‌شود. این کار برای اینست که با تراشیدن سطح کمی از بینی مشکل برآمدگی رفع می شود. این مورد در صورتی است که میزان قوز بینی خفیف باشد. در صورتی که در سطح متوسطی باشد این کار نه تنها باعث بهبودی ظاهر بینی نمی شود بلکه باعث ایجاد مشکلی به نام نقص سقف می شود. در این گونه موارد باید برشی بر روی استخوان زده شود و شکسته شود. این استخوان در قسمت تحتانی پل بینی قرار دارد. بعد از اصلاح استخوان قوز بینی ترمیم می‌شود.

جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر شیرازی میتوانید در صفحه اینستاگرام با ما همراه باشید.

اینستاگرام دکتر شیرازی
مطالب مرتبط

جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *